Relacja Drużyny „YeahBOT” - 2011 | Topolówka

Relacja Drużyny „YeahBOT” – 2011

Niedziela 17.7.2011

Autor: Robert, 21. Wrzesień 2011

O 8:30 wylądowaliśmy na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Rębiechowie.

Sobota 16.7.2011

Był to dzień wyjazdu. Musieliśmy opuścić kampus do godziny 8 rano, potem podróż taksówką na lotnisko, trwająca „tylko” koło godziny, odprawa i o godzinie 11 rozpoczęliśmy lot
do ojczyzny.

Piątek 15.7.2011

Autor: Robert, 21. Wrzesień 2011

Udaliśmy się na plaże w Long Beach, gdzie odwiedziliśmy miejscowe oceanarium. Mieliśmy również w planach rejs jachtem podczas, którego mieliśmy zobaczyć wieloryby. Niestety, sezon wielorybniczy zdążył już się skończyć.

Czwartek 14.7.2011

Tego dnia postanowiliśmy się odstresować po nerwach związanych z konkursem i odwiedzić studio filmowe Uniwersal połączone z parkiem rozrywki. Zabawa była świetna, niestety zabrakło nam czasu, aby skorzystać sie ze wszystkich atrakcji.

Środa 13.7.2011

Autor: Robert, 21. Wrzesień 2011

Ostatni dzień na konferencji, Alliance Matches. Kolejny przejazd na planszy z inną drużyną jednak tym razem nasze punkty się sumują. Każdy może użyć tylko jednego robota. Zdobyliśmy 185 punktów, lecz drużynie którą wylosowaliśmy niestety nie udało się zdobyć ani jednego. Obejrzeliśmy jeszcze finałową walkę, a potem udaliśmy się na ceremonię wręczenia nagród. Zwyciężyła drużyna z Hawajów. Organizatorzy jednak dojrzeli nasze starania i postanowili nagrodzić to, że dzięki wielu przebudowom udało nam się „odrodzić niczym feniks z popiołów” i w końcu osiągnąć niezły wynik.